Bella italia - Reisverslag uit Sirmione, Italië van Ivan Slotboom - WaarBenJij.nu Bella italia - Reisverslag uit Sirmione, Italië van Ivan Slotboom - WaarBenJij.nu

Bella italia

Door: Ivandereiziger

Blijf op de hoogte en volg Ivan

28 Juni 2018 | Italië, Sirmione

Ik ben voor het eerst zonder mijn ouders gaan reizen met een vakantieorganisatie voor mensen met een beperking genaamd meereizen en we zijn naar het Gardameer geweest in Italië mooie dagen gehad ik had het naar mijn zin ik ben vroeger wel vaker naar het Gardameer geweest met mijn ouders dus ik ken het daar wel een beetje maar is toch anders als je voor het eerst zonder je ouders gaat maar ik was heel snel gewend ik had een leuke groep leuke begeleiders we zijn naar Verona geweest een hele mooie stad het balkon van Romeo en Julia is daar en daar heb ik onder gestaan is best wel gek om op een plek te staan waar 1 van de beroemdste liefdesverhalen werd gemaakt maar toch een hele bijzondere ervaring Ik hou van Italië